Çağan İletişim Ajansı olarak dünya çapında yaşanan ekonomik krizin olumsuz etkileriyle mücadeleyi desteklemek için kendi adımıza harekete geçerek hizmet paketleri oluşturduk. Başta turizm, eğlence, eğitim, moda, otomotiv, mobilya, etkinlik, beyaz eşya ve çeşitli hizmet sektörleri olmak üzere pek çok sektörde işlerin durma noktasına geldiği, talebin de üretimin de çok azaldığı ya da hatta bittiği bu dönemin bir gün sona ereceğine şüphe yok.
Krizden nasıl çıkacaklarına ve kriz sonra nerede olmak istediklerine odaklanan ve bu süreçte özellikle dijital tabanlı iş modelleri başta olmak üzere yeni iş alanlarına yatırım yapmayı planlayan şirketler için 20 yıllık iletişim deneyimimiz ve 20 kişilik profesyonel kadromuzla düşük maliyetli ve özel bir hizmet sunmaya hazırız. Şimdi dijitalin tam zamanı Corona gündemi, bize yeni bir ekonomi yapısına geçmemiz gerektiğini gösteriyor. Şimdiye kadar bildiğimiz iş modellerinin pek çoğunun değişeceği, bazıları tamamen tarihe gömülürken bazı yepyeni iş fırsatlarının da doğacağını anlatıyor. Evde kalma; buna bağlı olarak alışverişten eğitime, eğlenceden sağlığa, dost sohbetlerinden iş toplantılarına pek çok rutinimizi çevrimiçi ortama taşıma durumumuz, uzun süre devam ettiğinde bir tüketici trendine, tüketim davranışına dönüşecektir. Bu doğrultuda işimizi dijital ortama taşımak için şimdiye kadar hiç olmadığı kadar zorunlu bir döneme giriyoruz. Ve hiç şüphe yok ki bu gidişatı doğru okuyup hızlı harekete geçenler kriz sonrasında yine kazanan tarafta olacaklardır. Yeni nesil rekabete hazır mısınız? Salgın nedeniyle evlerine kapanan insanların birçoğunun çevrimiçi davranışlarını artırmalarının yanında eski alışkanlıklarına duydukları özlem de son derece net şekilde ortada. Salgının etkilerinin düşüşe geçmesi için öngörülen birkaç aylık süre sonunda bu insanlar eski alışkanlıkları için yeniden sokağa çıkacak. Özellikle sağlık, sağlıklı beslenme, bağışıklık güçlendirme gibi konularda artan bilinçlenmeye bağlı olarak geleneksel ve tamamlayıcı sağlık uygulamalarına yönelecek. Evde kaldıkları günlerin acısını yiyerek, içerek, gezerek, eğlenerek çıkaracaklar. Elbette işleri kötü gittiği için tüketim davranışları azalacak büyük bir kitle var, ama kötü gün birikimleri ile bu dönemi en az hasarla atlatacak bir kitle olduğu da kesin. Dolayısıyla takvimlerimiz, hem bu kitleye ulaşmak için rekabetin en üst düzeye çıkacağı, hem de dijitalde iş yapmanın bir zorunluluk halini alacağı günlere gebe. Birlikte başaralımPeki Çağan İletişim Ajansı olarak biz sizi nasıl destekleyebiliriz? “Krizi fırsata dönüştürmenin yolları” başlıklı yazımızda bu konuyla ilgili daha ayrıntılı bilgi bulacaksınız. Ayrıca Corona salgını sırası ve sonrası ekonomide şirketler için oluşturduğumuz “Yeni Nesil İş ve İletişim Paketleri”ni de buradan inceleyebilirsiniz.
Comments are closed.